Sukkel dat ik ben. - Reisverslag uit Port Elizabeth, Zuid-Afrika van Cynthia - WaarBenJij.nu Sukkel dat ik ben. - Reisverslag uit Port Elizabeth, Zuid-Afrika van Cynthia - WaarBenJij.nu

Sukkel dat ik ben.

Door: Cynthia

Blijf op de hoogte en volg Cynthia

24 Oktober 2011 | Zuid-Afrika, Port Elizabeth

Goed, ik ben dus nu in het internetcafe maar mn laptop is op de een of andere manier helemaal leeg. En dat terwijl ik dacht dat ik hem toch echt had opgeladen. Sukkel dat ik ben.Ik heb geen zin om het hele verhaal weer op nieuw te typen dus jullie zullen allemaal even moeten wachten tot zaterdag. Dan plaats ik denk ik 2 updates tegelijk. Kan nu ook geen foto's ofzo plaatsen.
Ik vind het erg leuk om jullie berichtjes te lezen, doet me goed om te weten dat jullie met mij mee leven en dat ik de blogjes niet voor niks zit te plaatsen.

Afgelopen week was redelijk rustig, gewoon lekker op de daycare gewerkt, niet heel veel bijzonders. Het weekend daarentegen was erg leuk. Ben een weekendje naar Chintsa geweest, dat is een backpackersplaatsje op 5 uur rijden. Heb lekker paard gereden en gesurft en beachvolleybal gedaan. Een uitgebreider verslag volgt dus nog.

Liefs Cynthia

  • 24 Oktober 2011 - 18:22

    Froukjen:

    Heeee lieverd,

    Dus toch geen opgeladen laptop haha.
    Dat word zaterdag vast een mega verslag ;).
    Fijn dat je zo'n leuk weekend hebt gehad en leuke dingen hebt gedaan.
    Heerlijk om te horen dat je geniet.
    Denk regelmatig aan je.

    Dikke tut mij.

  • 25 Oktober 2011 - 09:48

    Christa:

    Hey!

    Suffie, balen van je laptop ;D. Dan ga ik het zaterdag lezen! Ben erg nieuwsgierig naar je weekendje weg, klinkt leuk.

    Liefs, Christa

  • 25 Oktober 2011 - 10:15

    Laura:

    Heey meid!

    Mooi om te lezen dat je het zo naar je zin hebt daar!! Tijd gaat wel snel moet ik zeggen...nog 5 weken ofzo? Nja geniet ervan chick!

    Kus!

  • 25 Oktober 2011 - 11:44

    Nelleke:

    Hey wiefie,

    Ik moet je vorige verslag nog helemaal lezen, heb pas de helft gelezen haha maar vanaf vandaag is het hier weer wat rustiger en lees ik de rest ook nog wel.
    Fijn dat je het naar je zin hebt en wens je heel veel plezier en kijk uit naar je volgens verslag.

    Groetjes, ook van Sierd.

  • 25 Oktober 2011 - 19:18

    Edwin.:

    Hé hoi,

    Fijn te lezen dat je je vermaakt! Jouw posts volg ik met belangstelling. Goed dat je kleine technische ongemakken als een lege laptop-accu weet te overwinnen.

    Het zal een prachtige ervaring zijn.

  • 28 Oktober 2011 - 12:48

    Stefanie:

    Hey chicky!
    Vind het superleuk je verhalen te lezen (en je foto's te bekijken)! Ben benieuwd naar je verhaal komende zaterdag. Geniet ervan daar! xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zuid-Afrika, Port Elizabeth

Cynthia

Actief sinds 01 Sept. 2011
Verslag gelezen: 165
Totaal aantal bezoekers 23393

Voorgaande reizen:

16 Januari 2013 - 17 Januari 2014

This is Africa

01 Oktober 2011 - 06 December 2011

Vrijwilligerswerk in Zuid-Afrika

Landen bezocht: