Finally!!! - Reisverslag uit Drachten, Nederland van Cynthia - WaarBenJij.nu Finally!!! - Reisverslag uit Drachten, Nederland van Cynthia - WaarBenJij.nu

Finally!!!

Door: Cynthia

Blijf op de hoogte en volg Cynthia

30 September 2011 | Nederland, Drachten

En dan eindelijk is het zover!! Morgen vertrek ik voor 9 weken naar Zuid-Afrika. Ik heb er echt super veel zin in en kan echt niet wachten!! Hopen dat ik vannacht wat kan slapen hihi. Toen ik er voor het eerst mee bezig was leek alles nog zo ver weg maar wat is het toch snel gegaan allemaal. Zes maanden werden zes weken en vervolgens zes dagen en nu is het zover! De spullen zijn gepakt (of course heb ik wat overgewicht maar hoop dat ik met een glimlach gewoon alles mee mag nemen) en staat klaar om te vertrekken.
Wat ik erg leuk vond waren de verschillende reacties van de mensen om mij heen. Gelukkig waren de meeste reacties zeer positief, maar er waren ook mensen die het gevaarlijk vinden en het maar raar vinden dat ik er dan toch heen ga, zeker omdat ik alleen reis. Ik zie dat dan weer als een uitdaging. Sommigen zijn zelfs zenuwachtiger dan dat ik ben haha!!
Ik ga echt mijn best doen om regelmatig even een update te plaatsen maar ik weet niet of ik daar makkelijk beschikking heb tot internet dus geen paniek als er een wat langere periode tussen zit!
Twee maanden maar ben ik weg (nou ja 9 weken dan) maar toch heb ik veel afscheidsmomentjes gehad.
Ik wil iedereen echt ontzettend bedanken voor de lieve cadeautjes, kaartjes, etentjes, belletjes, knuffels en berichtjes! Echt zo lief!! Had natuurlijk niet gehoeven maar vind het echt super!

Liefs Cynthia

  • 30 September 2011 - 21:56

    Roelie:

    Hey lieverd!
    Heel veel plezier met je reis,ben heel benieuwd naar al je verhalen,voorzichtig aan he?
    dikke kus van mij

  • 01 Oktober 2011 - 09:30

    Elianne:

    nogmaals je verdient het lieverd! Geniet er van!! succes met de spinnen;P en knuffel de cheeta voor me(A)!

    dikke knuff! x

  • 03 Oktober 2011 - 09:08

    Terry:

    Ik hoop dat je een goede vlucht hebt gehad. En ben erg nieuwsgierig naar je eerste indrukken daar. Have fun xx

  • 03 Oktober 2011 - 19:47

    Nelleke:

    Inmiddels moet je al gearriveerd zijn en ik hoop dat je reis voorspoedig is gegaan.
    Heel veel succes daar en ja 9 weken is lang maar als je het naar je zin hebt dan is dat ook zo weer voorbij, geniet ervan meis, een avontuur van je leven is dit.
    Liefs, Nelleke

  • 07 Oktober 2011 - 14:17

    Froukjen:

    Heee lieverd,

    Hoe gaat t nu met je?
    Gelukkig was je goed aangekomen maar hoe bevalt het verder? Is het een leuk gezin met lieve kindjes? En wat voor werk doe je precies?
    Hopelijk ben je al een beetje gewend en lekker aan het genieten.

    Dikke kus Frouk.

  • 08 Oktober 2011 - 10:16

    Cynthia :

    Bedankt allemaal voor jullie berichtjes. Doet me goed om te lezen!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Cynthia

Actief sinds 01 Sept. 2011
Verslag gelezen: 236
Totaal aantal bezoekers 23336

Voorgaande reizen:

16 Januari 2013 - 17 Januari 2014

This is Africa

01 Oktober 2011 - 06 December 2011

Vrijwilligerswerk in Zuid-Afrika

Landen bezocht: