It's time for Africa - Reisverslag uit Drachten, Nederland van Cynthia - WaarBenJij.nu It's time for Africa - Reisverslag uit Drachten, Nederland van Cynthia - WaarBenJij.nu

It's time for Africa

Blijf op de hoogte en volg Cynthia

15 Januari 2013 | Nederland, Drachten

Morgen om deze tijd zit ik in het vliegtuig richting Cairo. Om precies 15.00 vertrek ik. Als het goed is ben ik daar om 20.30 uur en vertrek ik om 23 uur weer naar Johannesburg. Daar moet ik 4 uur wachten want mijn vlucht naar Port Elizabeth vertrekt om 11.10. Indien alles volgens plan verloopt kom ik om 12.50 aan in Port Elizabeth. Daar word ik opgewacht door iemand van de organisatie. Ik weet nog niet zo goed wie mij komt ophalen want de plannen zijn de afgelopen dagen steeds veranderd. Ik blijf een dagje in PE en ga vrijdag samen met Will, de eigenaar van Modgaji, naar de farm.

De laatste dagen waren wel wat druk. Aangezien in altijd van het uitstellen ben, moest ik de meeste dingen op het laatste moment nog regelen. Gisteravond ben ik begonnen met m’n koffers inpakken en vandaag heb ik dat afgemaakt. Nog even een paar dingetjes gekocht in de stad en m’n spullen zijn nu zo goed als ingepakt en ben er klaar voor. Lekker naar de zon!! Ik heb begrepen dat het daar op dit moment rond de 30 graden is dus dat zal wel even wennen zijn.

Ik zal proberen om af en toe een verhaaltje te posten met een foto maar weet niet of dat laatste gaat lukken. Het internet is daar zeer waarschijnlijk nog erg traag. Vorige keer deed ik er een half uur over om één foto te uploaden. Gek word je ervan! Maar he, ik zit wel even mooi in Afrika!

Voor degenen die dat willen weten zal ik mijn adres daar nog even doorgeven:
Farm 266, Monteaux
Steytlerville 6250, Eastern Cape
South Africa
Zodra ik een zuid-afrikaans telefoonnummer heb zal ik die ook doorgeven.

Tot slot wil ik iedereen erg bedanken voor de steun, lieve woorden, kaartjes, foto’s en cadeautjes! Doet me goed om te weten dat ik gemist ga worden. Andersom zal ik jullie natuurlijk ook gaan missen.

Dikke kus Cynthia.

  • 15 Januari 2013 - 16:28

    Roelie:

    Hey lieverd!
    Ik wens je een hele goeie reis en hoop dat je weer een superjaar tegemoet gaat.Dit is zo ontzettend gaaf dat je dit mee mag en kunt maken,ik gun het je zo Cynthia.Ik ga je weer helemaal volgen hoor,stiekum merk ik dat mijn ogen toch een beetje nat aan het worden zijn,gewoon het idee dat je zo ontzettend ver weg bent.Meid geniet er lekker van.Een dike megaknuffel van mij!

  • 15 Januari 2013 - 19:45

    Stefanie:

    Hey schattiepattie!

    Het is bijna zover! Morgen vertrek je al! Vind het fijn dat ik je nog een dikke knuffel kan geven voordat je het vliegtuig in stapt! Ik ga je echt enorm veel missen chickiepikkie! Maar ik ga zeker je verhalen volgen. Hopelijk kan ik je ook leuke verhallen vertellen betreft leuke (en minder leuke) mannen, stapverhalen, softbalgebeurtenissen en andere dingen. En natuurlijk kom ik je opzoeken rond oktober!
    Tot morgen meid. xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Cynthia

Actief sinds 01 Sept. 2011
Verslag gelezen: 941
Totaal aantal bezoekers 23397

Voorgaande reizen:

16 Januari 2013 - 17 Januari 2014

This is Africa

01 Oktober 2011 - 06 December 2011

Vrijwilligerswerk in Zuid-Afrika

Landen bezocht: